پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
متین پور

حوزه/ رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ضمن تشریح چشم انداز فعالیت های نشر الکترونیک پژوهان، از حمایت حدود ۵ هزار نفر از کمپین اینستاگرامی «جشنواره ۵ سالگی پژوهان» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمود متین فر در آئین جشنواره ۵ سالگی سامانه نشر الکترونیک پژوهان که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اعلام اینکه یکی از مهمترین فعالیت های توسعه ای در "سامانه نشر الکترونیک پژوهان" راه اندازی کتاب های صوتی است، اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی پژوهان در حوزه های فنی و محتوایی از برنامه های پیش روی پژوهان است.

وی یکی دیگر از برنامه های پژوهان را افزایش تعداد ناشران و همچنین تعداد کتب منتشره در پژوهان در سال ۱۴۰۰ خواند و افزود: در تعاملات با سازمان ها و ناشران بازنگری انجام شده و اتفاقات مبارکی افتاده و برنامه های رو به رشدی در دست تدوین داریم.

رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در حوزه کاربران و پشتیبانی از کاربران، در گذشته بخش پشتیبانی کاربران راه اندازی و فعال شده و در حال توسعه این بخش و راه اندازی "سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان" هستیم.

وی یکی از دلایل اصلی راه اندازی سیستم ارتباط با مشتریان را رضایت کاربران و پاسخگویی به موقع و دقیق به آنها دانست و افزود: به دنبال توسعه زبان سامانه نشر دیجیتال پژوهان از پنج زبانه به ۲۰ زبانه هستیم.

متین فر یکی از فعالیت های انجام گرفته در پژوهان را تولید نسخه های جدید از پلتفرم پژوهان با برند جدید عنوان کرد و اظهار داشت: با همکاری دو نهاد، ریبرندهای (بازتولید با عنوان جدید) انجام شده و تلاش شده دو محصول تولیدی به یک نقطه خوبی برسند و در صورت درخواست نهادها و تفاهم این امکان و آمادگی وجود دارد تا بتوانیم یک محصول جدیدی را خلق کنیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده و بی نظیر از کمپین اینستاگرامی "جشنواره ۵ سالگی پژوهان" گفت: بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از این کمپین حمایت کردند و به قید قرعه به ۱۰ نفر از این افراد جوایزی اهدا شد.

گفتنی است: در خلال این نشست کلیپ تهیه شده از خاطرات و گپ و گفت با دست اندرکاران "سامانه نشر الکترونیک پژوهان" پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha