جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: مرحوم آیت‌الله باریک‌ بین در مبارزات انقلابی، دفاع مقدس و مسیر انقلاب محور و هدایت‌گر مردم قزوین بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه دراستان قزوین، در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین و تجلیل از شخصیت آیت الله باریک بین گفت: نماز جمعه از این حیث که امام نمازهای جماعت و مسجد است و برگزاری نماز جمعه امام‌ المساجد است، بزرگداشت آن را در چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در قزوین بسیار مهم و با اهمیت دانستیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برنامه های چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه در قزوین، گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله باریک‌بین است، تصریح کرد: مرحوم باریک‌بین در مبارزات انقلابی هدایت‌گر مردم بوده و در تبیین افکار و اندیشه‌ها و عمل به سیره و سنت امام خمینی (ره) پیشقدم بود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در خوف و خطر جامعه را هدایت‌گری می‌کردند و همواره باید تلاش کنیم یاد و خاطره ایشان را گرامی وزنده بداریم.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین بیان کرد: آیت‌الله باریک بین در دوران دفاع مقدس نیز بسیار فعال بودند فرزندشان نیز در این مسیر مقدس راهی جبهه شد و به مقام شهادت نائل شدند.

مرحوم باریک‌بین؛ پیشرو در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha