جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سعیدی
حجت‌الاسلام سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مظاهری از سرپرست حوزه علمیه استان، تشکیل مرکز فقهی، حمایت از طلاب درس خارج و استعدادیابی از بین طلاب استان برای کار تخصصی حوزوی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام سعیدی، سرپرست حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین منصور مظاهری، استاد درس خارج حوزه، بر تقویت زیرساخت‌های درس خارج و برنامه‌های آموزشی، ایجاد و تقویت و بهره‌مندی از منابع پایدار برای حمایت از طلاب مستعد این درس و تشویق طلاب مدارس علمیه استان تاکید کرد.

وی افزود: خدمت به طلاب حوزه‌های علمیه و حفظ و تقویت سنگر مبلغین دین مبین اسلام از مهمترین وظایف و افتخارات مسئولین حوزه علمیه است.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین  مظاهری، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام  سعیدی به سمت سرپرستی حوزه علمیه استان برای وی آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

این استاد درس خارج در ادامه از سرپرست حوزه علمیه استان، تشکیل مرکز فقهی، حمایت از طلاب درس خارج و استعدادیابی از بین طلاب استان برای کار تخصصی حوزوی را خواستار شد.

وی گفت: فضای مجازی یکی از فرصت‌هایی است که طلاب حوزه‌های علمیه استان می بایست بهترین استفاده را از ظرفیت آن ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین  مظاهری بیان کرد: این درس از ظرفیت‌های خوب استان برای ادامه تحصیل اساتید و طلاب بوده و پیشرفت تحصیلی اساتید با توجه به برگزاری درس خارج در استان بسیار مهیاست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha