سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 967252
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
مصباح هدایت

حوزه/ او به‌حق مصباح حقیقت بود و چراغ هدایت؛ عالمی که با تکیه به تراث فقها و علمای شیعه با نوآوری در سبک و شیوه ارائه معارف دینی به نسل جوان در ادوار مختلف به‌ویژه در دهه هفتاد و هشتاد شمسی خود را آماج تهمت‌ها و توهین‌های جریان تحریف قرار داد و تهاجم همه‌جانبه جبهه جریان انحرافی لیبرالیسم و سکولاریسم داخلی را با روشنگری و تلاشی خستگی‌ناپذیر به بن‌بست کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره)، در یادداشتی نوشت؛ یاد و خاطره و آثار عالم مهذب و فقیه مجاهد و حکیم متأله حضرت آیت‌الله مصباح یزدی رحمة الله علیه فراموش ناشدنی است.

او که به‌حق مصباح حقیقت بود و چراغ هدایت؛ عالمی که با تکیه به تراث فقها و علمای شیعه با نوآوری در سبک و شیوه ارائه معارف دینی به نسل جوان در ادوار مختلف به‌ویژه در دهه هفتاد و هشتاد شمسی خود را آماج تهمت‌ها و توهین‌های جریان تحریف قرار داد و تهاجم همه‌جانبه جبهه جریان انحرافی لیبرالیسم و سکولاریسم داخلی را با روشنگری و تلاشی خستگی‌ناپذیر به بن‌بست کشاند.

توفیق الهی این‌جانب را یاری نمود و در تابستان ۹۷ ضمن ملاقات با این عالم وارسته در محل مؤسسه امام خمینی قدس سره دقایقی در محضرشان به گفت‌وگو نشستم و بهره‌ها بردم که بخش‌هایی از آن را طی چند فایل صوتی به جامعه علمی و انقلابی کشور تقدیم می‌نمایم. باشد که از شهد شیرین معارف الهی در گفتار پر مغز ایشان بهره‌مند شویم...

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha