جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ جعفر علی هیزمی آرانی، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج آثار ناشی از جراحات جانبازی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

غلامرضا حیدری، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار داشت: جعفر علی هیزمی آرانی، جانباز سرافراز ۷۰ درصد آرانی از مدت‌ها پیش به دلیل عوارض ناشی از جانبازی در بیمارستان کاشان بستری بود و از چند هفته‌ قبل نیز به بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران اعزام شد.

وی ادامه داد: این جانباز دفاع مقدس روز گذشته پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج آثار ناشی از جراحات جانبازی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهید جعفر علی هیزمی آرانی از جانبازان نیروی سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود پیکر این شهید والامقام امروز جمعه به کاشان انتقال و ساعت ۵ بعد از ظهر با حضور ارتشیان ، بسیجیان ، خانواده معظم شهدا ، روحانیون و اقشار مختلف مردم  از محل ناحیه  مقاومت بسیج کاشان جهت خاکسپاری به طرف امامزاده ولی بن امام موسی کاظم (ع) راوند تشییع خواهد شد.

 وی افزود: آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان نیز نماز میت را بر پیکر این شهید والامقام اقامه خواهد کرد.

حیدری یادآور شد: شهید هیزمی آرانی ۱۵ آبان سال ۱۳۵۸ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و یکم خرداد ۱۳۶۱ در غرب کارون و در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

شهید جعفر علی هیزمی آرانی متولد اول فروردین ۱۳۳۸ در آران و بیدگل پس از اخذ دیپلم ریاضی موفق به کسب مدرک فوق دیپلم در رشته صنایع اتومبیل از دانشگاه مشهد شد.

شایان ذکر است این شهید والامقام آبان ۱۳۵۹ از طریق ارتش عازم جبهه شد و سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ در جبهه خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره قطع نخاع شد؛ پس از مجروحیت در یک دوره مکاتبه‌ای، سطح یک حوزه را در حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) گذراند و به دلیل علاقه به کارهای فنی، دوره کارآموزی الکترونیک (تلویزیون و رادیو) را در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان گذراند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha