جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کانون

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی و شروع به کار اداره حجاب و عفاف در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، جلسه اوقات فراغت طرح تابستانی امروز به همت کانون مساجد استان در دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جلسه، حجت السلام پیش قدم، دبیر ستاد استان در این نشست، ضمن تبین رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نوجوان و جوان را یک ظرفیت عظیم برای آینده نظام دانست و گفت: امام صادق(ع) در فضیلت عمر نوجوان می فرمایند "نوجوان را دریاب که این گروه در پذیرش هر خوبی بیشترین شتاب را دارد".

این مسئول با بیان اینکه اوقات فراغت از زاویه نگاه نوجوان فرصتی برای سرگرمی و بازی و تفریح و یادگیری است، افزود: از نگاه مدیریتی و برنامه‌ای فرصت فرهنگ سازی و تربیتی برای مدیریت آینده کشور است.

وی همچنین نوجوانان را نسل آینده‌ساز کشور دانست و ادامه داد: نگاه برنامه‌ای دنیا امروز به نسل نوجوان و جوان  علاوه بر نگاه علمی، نگاه فرهنگی و تربیتی برای مدیریت کشورها است، لذا برنامه‌ریزی برای تربیت نسل انقلابی لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام پیش‌قدم عنوان کرد: همین برنامه‌هایی که نوجوانان در آن مشارکت دارند مدیرانی تربیت پیدا می‌کنند که مدیریت آینده کشور با فکر و اندیشه آنها  باید اداره شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علاوه بر نظارت بر عملکرد دستگاها و ‌نهادها که وظیفه ذاتی ستاد ستاد امر به معروف ‌ونهی از منکر است، در بعد فرهنگی و احیا معروفات ستاد وظیفه دارد و این آمادگی امروز در ستاد استان برای همکاری و هماهنگی با نهادهای فرهنگی وجود دارد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر ضمن گرامی داشت هفته حجاب و عفاف بر لزوم برنامه‌ریزی در این عرصه خاطرنشان کرد: بحمدالله دغدغه خانواده ها و متولیان فرهنگ امروز با ساختار و برنامه‌های جدید ستاد رفع شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حامد رستمی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    0 0
    با سلام الحمدالله با حضور جناب پیش قدم در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد تحولات و جنبش های فراگیر جوانان هستیم خداوند توفیقتان دهد