جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نصیر الاسلامی

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در خصوص چگونگی برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ بیست جز، ده جز، پنج جز و رشته اذان در مرحله شهرستانی گفت: مسابقه دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم مرحله شهرستانی نداشته و تنها در مرحله استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند به این نکته توجه داشته باشند که مرحله شهرستانی این رشته روز 13 مرداد به صورت سیستمی غیرحضوری برگزار و سئوالات به صورت چهار گزینه‌ای است.

 وی عنوان کرد: مسابقات قرآن مرحله شهرستانی برادران و خواهران شهرستان‌های استان به شکل ضبط تلاوت‌ها و سپس‌ داوری به صورت غیر حضوری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل شهرستان گچساران و باشت روز چهارشنبه در حوزه علمیه برگزار شد، افزود: همچنین در تاریخ یک‌شنبه ۲۷ تیر ماه مسابقات شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حرم مطهر امام‌زاده مختار(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان مسابقات حوزه خواهران در ساعت ۸ صبح و برادران ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی ۲۸ تیر ماه در آستان مقدس امامزاده آقامیر(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha