پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید روح الله موسوی امام جمعه اسلام آباد غرب

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: ضعف مدیریت مسئولین که منجر به سختی معیشت و کلید خاموشی شده، در حقیقت ترک فعل مسئولان و امتداد تشدید تحریم های دشمن است.

حجت الاسلام سید روح الله موسوی، امام جمعه اسلام آباد غرب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با بیان اینکه سستی مدیران در انجام وظیفه، گناهی نابخشودنی است، گفت: این روزها مثل آفتاب عملکرد ۸ ساله دولت در خدمت رسانی به مردم خود را نشان داد.

امام جمعه اسلام آباد غرب ادامه داد: به حول و قوه الهی، با تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه و با داشتن قدرت دفاعی، خطری ما را تهدید نمی کند، اما آنچه که سرمایه این نظام را تهدید می کند، فشار به مردم و ترک فعل مسئولان می باشد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: بعد از ورود به دهه پنجم انقلاب، دوران آزمون و خطا و فشارهای اقتصادی و قطعی آب و برق برای مردم قابل تحمل نیست و این نشان از آن دارد که بیان حقوق شهروندی بازی با الفاظ است.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: دشمن با رصد اطلاعاتی دقیق خود به خوبی در یافته که در تمامی جبهه های نبرد علیه اسلام و انقلاب اسلامی شکست خورده و امید به افراد نفوذی و کسانی دارد که رفع مشکلات مردم برای آنها اولویتی ندارد.

وی در پایان گفت: آنچه که افراد فرصت طلب در این روزها به اسم مردم معترض از آن سوءاستفاده می کنند، بانی و باعثش ناکارآمدی و عملکرد افتضاح مسئولین است و علاج آن خدمت صادقانه می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha