پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه شهرستان هریس گفت: تبلیغ غدیر و رساندن پیام آن مهمترین وظیفه و فریضه برای مسلمانان است چرا که تبلیغ غدیر یعنی تبلیغ دین و برگزاری مراسمات ویژه در این روز جزء ضروریات اقامه دین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رضا نصرالله پور، امام جمعه هریس، در جمع خبرنگاران، روز غدیر را روز اکمال دین و انتخاب ولایت و امامت بر امت اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر این روز نبود، دین اسلام نیز ناقص می‌ماند.

امام جمعه شهرستان هریس افزود: تبلیغ غدیر و رساندن پیام آن مهمترین وظیفه و فریضه برای مسلمانان است؛ چرا که تبلیغ غدیر یعنی تبلیغ دین و برگزاری مراسمات ویژه در این روز جزء ضروریات اقامه دین است.

وی با اشاره به نقش هنر در ترویج فرهنگ غدیر و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان با تهاجم گسترده‌ی فرهنگی سعی در سست کردن اعتقادات دینی و معنوی مردم دارند که با استفاده از هنر می‌توان در مقابل این تهاجم فرهنگی ایستادگی کرد.

امام جمعه هریس برگزاری جشن غدیر را بسیار پر اهمیت برشمرد و افزود: امیدواریم با تشکیل ستاد غدیر، فضاسازی مناسب و برنامه ریزی بین اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و سایر ادارات و نهادهای ذی‌ربط شاهد برگزاری باشکوه برنامه های دهه ولایت و عید غدیر در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha