جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابطحی

حوزه/ حجت الاسلام ابطحی از آغاز فصل انتقالات حوزه علمیه اصفهان از ابتدای مردادماه خبر داد و گفت: انتقالات درون استانی تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه و انتقالات خارج از استان تا تاریخ ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سید محمد ابطحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، از آغاز فصل انتقالات حوزه علمیه اصفهان از  اول مرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: انتقالات درون استانی تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه و انتقالات خارج از استان تا تاریخ ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت و پس از این تاریخ هیچ گونه درخواستی ثبت نخواهد شد.

وی در مورد شرایط انتقالات داخلی حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: اتمام مقطع مقدمات(اتمام پایه ۳) ، سپری شدن سه سال از آخرین انتقالی تطابق کامل دروس و محدوده در مدرسه مبدأ و مقصد، وجود ظرفیت تعیین شده در مدرسه مقصد، عدم اختلال نصاب در مدرسه مبداء از جمله شرایط برای انتقال بین مدارس علمیه داخل استان می باشد.

مسئول انتقالات حوزه علمیه اصفهان در مورد شرایط انتقالات خارج استان نیز افزود: شرایط انجام انتقال برای کسانی که درخواست انتقال به شهرستانهای زیر نظر قم را دارند، اتمام مقطع مقدمات(اتمام پایه ۳) بوده و اتمام سطح یک و همچنین موافقت مدرسه علمیه مبدأ برای طلابی که درخواست انتقال به حوزه علمیه قم را دارند، لازم است.

وی افزود: طلابی که درخواست انتقال به قم را دارند بایستی علاوه بر ثبت درخواست مدارک لازم اعم از کپی شناسنامه و کارت ملی ، عکس ، آخرین مدرک غیر حوزوی ، برگه معافیت تحصیلی و... را در سامانه بارگزاری نمایند در غیر اینصورت درخواست آنها لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام ابطحی خاطرنشان کرد: در صورت عدم وجود شرایط، امکان ثبت درخواست طلاب در سامانه وجود نخواهد داشت و همچنین طلاب باید توجه داشته باشند که تا زمان تایید نهایی مدرسه علمیه مقصد، جزء طلاب مدرسه علمیه مبدأ شناخته می شوند و موظف به حضور در کلاسها و انتخاب واحد می باشند.

وی در پایان گفت: کلیه مراحل انجام انتقال در صفحه شخصی طلاب در سامانه سدید قابل رویت و پیگیری بوده و نیازی به مراجعه حضوری طلاب به مرکز مدیریت حوزه علمیه نمی باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha