چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید حسن فاضلیان

حوزه/ امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه چشم امید مردم برای رفع مشکلات به دولت سیزدهم است، گفت: از مدیران و مسئولان می‌خواهیم با رعایت تقوا به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و تصمیمات مناسبی را برای رفاه حال مردم اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار و مومن همدان، نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام حسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های نماز عید، با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، بر تمرکز دشمن در این عرصه اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با نشانه رفتن بنیان خانواده، به دنبال ایجاد گسست در جامعه اسلامی و از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در بین مردم است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به اصل اسلام و انحراف جامعه اسلامی است، گفت: در شرایط فعلی نقش زنان و دختران جامعه بسیار حساس و مهم است و لازم است تا با حفظ حجاب و رعایت عفاف، حافظ و مدافع مرزهای اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه باشند.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: ملت ما خصوصا بانوان و دختران ما در تاریخ کشور بارها ثابت کرده‌اند که نقشه‌های دشمنان برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب با وجود آنها راه به جایی نخواهد برد و امروز نیز با حضور به موقع خود و آگاهی از اهداف دشمنان، بار دیگر دشمن را از دسترسی به اهدافش مایوس خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز عید سعید قربان، وجود گرانی‌ها در بازار را ناشی از سوء مدیریت دانست و خاطر نشان کرد: تا حدودی تحریم‌ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده اما این بی‌تدبیری‌ها و بی اعتمادی‌ها در هشت سال گذشته بوده که باعث شده تا امروز جوانان نا امید شوند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه چشم امید مردم برای رفع مشکلات به دولت سیزدهم است، گفت: از مدیران و مسئولان می‌خواهیم با رعایت تقوا به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند و تصمیمات مناسبی را برای رفاه حال مردم اتخاذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت منتخب ضمن شناسایی مشکلات موجود در کشور باید آنها را اولویّت بندی کند، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی در راس مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و البته در کنار آن نیز باید نسبت به مشکلات اجتماعی و فرهنگی در کشور برنامه‌های جامعی وجود داشته باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha