پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بنیاد مهدویت فارس

حوزه/ قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) گفت: ۵۵ راس گوسفند با هزینه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و قربانی شده و پس از بسته بندی، برای نیازمندان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق، قائم مقام بنیاد مهدویت فارس، ظهر امروز در حاشیه آیین قربانی ۵۵ راس گوسفند به مناسبت عید قربان در بنیاد مهدویت اظهار کرد: آیین قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان هرساله به همت بانیان خیر صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم توسط مجموعه های زیر نظر حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق صورت می گیرد، اضافه کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود متولی این کار خیر و نیک است.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس عنوان کرد: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم با حمایت های خیرین نیک اندیش با نیت سلامتی امام زمان(عج) با عنوان «قربان قدمت مهدی(عج) جان» به منظور تعجیل در فرج ذبح و میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۵۵ راس گوسفند قربانی با هزینه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان خریداری شده، اما به دلیل اینکه گوشت گرم بوده و امکان ارسال به شهرستان ها نیست در شیراز و حومه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha