سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 969714
۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
شیخ کاظم

حوزه/ طلاب و روحانیون در فعالیت‌های جهادی پیشگام بوده‌اند که یکی از آن‌ها شیخ کاظم رضایی در شهرستان محروم مارگون است و تاکنون اقدامات خداپسندانه ریز و درشت زیادی داشته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، طلاب و روحانیون در بحران ها و حوادث مختلف جزء اولین قشرهایی هستند که به کمک همنوعان خود می شتابند و در فعالیت های جهادی انسان دوستانه همیشه پیشگام و جلودار هستند.

بعد از اشاعه ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ شاهد اقدامات مومنانه و مجاهدانه طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم از تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی گرفته تا تهیه و توزیع بسته های معیشتی از اقدامات مجاهدانه روحانیون و طلاب استان بوده است.

اما در بحران هایی مثل سیل و زلزله طلاب و روحانیون استان در متن حادثه بودند که از آن جمله می‌توان به سیلاب اخیر استان به ویژه در شهرستان مارگون اشاره کرد.

شخصیت داستان امروز ما شیخ کاظم رضایی یکی از طلاب جهادی و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در همه حوادث و بحران ها پشگام و پیش‌قدم برای کمک به همنوعان و مردم استان خود در صف اول قرار دارد.

حجت‌الاسلام کاظم رضایی، رئیس قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مارگون است که از تلاش های خود و همکارانش در سیلاب اخیر مارگون سخن می گوید.

وی بیان کرد: در اولین شبی که سیل به روستاهای مارگون رسید با کمک هلال احمر توانستیم ۳۷ چادر، موکت، مواد غذایی، پتو و... تحویل مردم دهیم تا احساس نکنند مسئولان به فکر آنها نیستند.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیری که بر اثر سیل در شهرستان مارگون رخ داد، خانوارهای عشایری بیشترین آسیب را دیدند، بیان کرد: با مشارکت فرمانده سپاه، عشایر از مناطق سیل زده سیلاب کلوار، دیدار و ۳۰ بسته ارزاق غذایی کامل تحویل داده شد.

همچنین با هماهنگی فرمانداری به ۴۰ خانوار عشایری که در این مناطق زندگی می کردند «موادغذایی»، «پوشاک» و پتو اهدا شد.

حجت‌الاسلام رضایی، روستاهای سیلاب کلوار و زیلایی را که از عمق محرومیت قابل چشمگیری برخورد است را دوتابلوی محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: امیدوارم روزی این دو روستای استان به عمران و آبادانی برسند تا فرزندانمان طعم تلخ فقر را احساس نکنند.

وی عنوان کرد: در چند روز اخیر برای رفع نیازهای مردم بی بضاعت که توانایی خرید گوشت را ندارند چند راس گوسفند، قربانی و تحویل آنها شد.

مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: ۱۶سری جهیزیه با همکاری موسسه آبشار عاطفه ها که اعتبار هرسری جهیزیه ۷میلیون تومان بوده، به زوج‌های جوان نیازمند اهداء شد.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه عید سعید غدیر به جوانان در شرف ازدواج که توانایی مالی برای خرید جهزیه را ندارند ۶۰ سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۴۰ میلیون تومان، اهداء می‌شود.

وی عنوان کرد: اقلام جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، گاز، کولر، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، پتو و ظروف آشپزخانه خواهد بود که در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: از کفاره هایی که در ماه مبارک رمضان دریافت کردیم توانستیم ۱۰۰کیسه آرد تهیه و تحویل خانواده های بی‌بضاعت دهیم.

حجت‌الاسلام رضایی در پایان عنوان کرد: در روز عید غدیر تندیس سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، در ورودی شهر نصب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    عالی خدا خیر بده به شیخ کاظم