جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از برگزاری جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، محمود  الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: برای نهادینه سازی سنت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نیز تبیین معارف و اصول اسلامی این ستاد جشنواره «رسانه و امر به معروف و نهی از منکر» را در استان کردستان برگزار خواهد کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره نهادینه سازی برخی از معروفات در جامعه و در مقابل از بین بردن برخی از منکرات و محرمات می‌باشد.

الله‌مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین تلاش ما این است که در این جشنواره بسیاری از معارف دینی، سیره و گفتار بزرگان اسلام و انقلاب و نگاه امامین انقلاب اسلامی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر از دریچه رسانه برای مخاطب تشریح و تبیین شود.

وی افزود: برای ترویج سنت الهی و اسلامی امر به معروف و نهی از منکر رسانه بهترین ابزار اطلاع رسانی و روشنگری است؛ بنابراین سعی و تلاش ما این بوده است که با برگزاری این جشنواره اهداف عالیه مذکور را به مخاطبین و جامعه انتقال دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را که در قالب یادداشت، مقاله، عکس، گزارش، مستند و... می‌باشد را تا 5 شهریورماه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس سنندج ـ شهرک سعدی ـ خیابان امیرکبیر ـ ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال کنند.

الله‌مرادی در پایان بیان داشت: از شرکت کنندگان درخواست می‌شود آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کنند در رسانه ملی و یا استانی و نیز نشریات مکتوب و مجازی منتشر شده باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha