پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمز

حوزه/ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان گفت: از جمله فعالیت های عمرانی در استان هرمزگان می‌توان به ایجاد فضاهای مذهبی با همکاری امورمساجد استان هرمزگان، ساخت حوزه علمیه جاسک و پارسیان، ساخت دو خانه عالم در جزیره هرمز، ساخت ۷۰سرویس بهداشتی منازل مسکونی درجزیره هرمز اشاره کرد.

منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این استان ، اظهار کرد: تا به امروز تلاش کرده ایم تا برنامه ها و هدف های مؤثری در استان داشته باشیم که با لطف خداوند در فعالیت های عمرانی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم.

وی افزود: از جمله فعالیت های عمرانی در استان هرمزگان می‌توان به ایجاد فضاهای مذهبی با همکاری امورمساجد استان هرمزگان، ساخت حوزه علمیه جاسک و پارسیان، ساخت دو خانه عالم در جزیره هرمز، ساخت ۷۰سرویس بهداشتی منازل مسکونی درجزیره هرمز اشاره کرد.

دانشمند، بیان کرد: سعی کردیم به زوج های جوان در لوازم خانگی آنها مساعدت کنیم مثل خرید لوازم برقی برای آنها از برنامه های ستاد بوده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: تهیه تجهیزات فرهنگی به دستگاه های اجرایی و فرهنگی و ورزشی به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان درجزیره هرمز و ساخت ۶۸ مدرسه با مشارکت اداره کل نوسازی و علاوه بر آن تکمیل لوازم سردکننده بعضی از مدارس استان هرمزگان را در دستور کار قرار دادیم.

دانشمند، از برنامه آبرسانی کوه حیدر خبر داد و گفت: برنامه هایی داریم و تلاش مستمر میکنیم تا به انجام برسند از جمله برنامه اشتغالزایی پایدار و بنگاه های کوچک به تعداد ۳ هزار شغل، ساخت پنح فضای آموزشی و فرهنگی بشاگرد و ساخت چهارخانه بهداشت در روستاهای استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های انجام شده می‌باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خاطر نشان کرد: توزیع موادغذایی ایام دهه کرامت و ولایت باهمکاری گروه های  جهادی از دیگر برنامه های ستاد اجرایی فرمان امام است. 

وی عنوان کرد: ستاد برنامه ای برای تعمیر اماکن عمومی نیز دارد؛ مانند تعمیر ۳۰مسجد در استان هرمزگان و ساخت ۸ مسجد در روستاهای بشاگرد از اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می‌باشد. 

دانشمند در پایان گفت: انتظار میرود که با توجه به فعالیت ها و اقدامات مطلوبی که در استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام صورت گرفته مسئولین اجرایی استان نیز با ما همکاری ویژه ای داشته باشند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha