سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جلسه تودیع و معارفه حرم

حوزه/ طی نشستی با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، مدیرعامل جدید مؤسسه زائر و مدیر جدید بخش هدایا و نذورات آستان مقدس معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عصر امروز مراسم تودیع ابراهیم اسلام پناه مدیرعامل سابق مؤسسه زائر وابسته به آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و معارفه امیر حاجی‌زاده امینی به عنوان عضو هیأت مدیره و مدیرعامل جدید این مؤسسه به مدت دو سال، با حضور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای اسلام پناه در طول دوران خدمت به آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها وی را فردی دست‌پاک و دارای روحیه و هدف خدمتگزاری توصیف کرد و افزود: اکنون که به خاطر انقضای مدت خدمت از مجموعه آستان مقدس خواهد رفت کمال تقدیر و تشکر را از این فرد خدوم دارم و از خداوند توفیقات بیشتر او را خواستارم.

وی با بیان اینکه مؤسسه زائر پشتوانه‌ای برای آستان مقدس است، گفت: افرادی که در این مجموعه خدمت خواهند کرد باید این مسیر را ادامه دهند و طرح ها و برنامه هایی که به نفع آستان مقدس بانوی کرامت است در این مجموعه انجام شود.

گفتنی است: در حکم مدیر عامل جدید مؤسسه زائر که از سوی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت به این سمت منصوب شده آمده است که مشارکت و حضور مستمر و فعال در جلسات، بررسی  دقیق و تصحیح برنامه‌های پیشنهادی از سوی هیأت مدیره، نظارت بر حسن اجرای آنها، تهیه و تدوین آیین نامه های اداری مالی، معاملات مورد نیاز مؤسسه، بازنگری اساسنامه و رفع نواقص احتمالی، ارائه پیشنهادهای کارشناسی برای پویایی و تحرک بیشتر در حوزه فعالیهت‌های فرهنگی اقتصادی با رعایت چابکسازی سازمان نفرات و کاهش تصدی گری و بهره گیری بیشتر و بهتر از موقوفات از اهم وظایف محوله به وی است.

آیت الله سعیدی همچنین از حاجی‌زاده امینی به خاطر خدماتی که در بخش مدیریت هدایا، نذورات و خزانه داری آستان مقدس بانوی کرامت داشته است تقدیر و تشکر کرد و حجت الاسلام ثباتی را به عنوان مدیر بخش هدایا، نذورات و خزانه‌داری آستان مقدس بانوی کرامت جایگزین وی کرد.

وی ارتباط با خیرین را کار بسیار ظریفی دانست و گفت: در این بخش هم باید سلیقه و نظر خیران مدنظر قرار گیرد و هم ضوابط آستانه و هماهنگی با مسئولان این امر رعایت شود و کار، دوصدایی نباشد.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت افزود: اساس این آستان مقدس بر اساس نیات خیران بوده و خیران بوده اند که از ابتدا از نظر مادی این آستان را حمایت کرده اند و باید ارتباط با خیران را حفظ کرد تا به صورت هماهنگ کارها به پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha