جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسنی حلم

حوزه / دبیر ستاد غدیر استان همدان با تاکید بر اینک در مسیر دستیابی به اهداف، اسم و نام شخص و مجموعه مهم نیست، گفت: آنچه در این راه مهم است و باید به آن توجه داشت دستیابی به اهداف اصلی و ترویج فرهنگ غدیر و نام امیرالمومنین(ع) در جامعه است و به جز این مهم، مسائل دیگر موضوعیت ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد غدیر استان همدان، در دیدار اعضای ستادهای برگزاری مراسم عید غدیر با نماینده ولی فقیه در همدان، با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ غدیر در جامعه و در بین عامه مردم، اظهار داشت: باور ما بر این است که کار مهدویت و غدیر تعطیل بردار نیست و انحصار در یک ماه و چند روز خاص ندارد؛ بلکه باید در تمامی روزهای سال و لحظات نسبت به این موضوعات، حساس بود و برای ترویج آن فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه به اقتضای ایام خاص باید اقدامات متناسب و مقتضی انجام گیرد، گفت: البته در ایام غدیر و یا میلاد حضرت حجت(عج) و دیگر ایام خاص، لازم است که فعالیت‌هایی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد اما نباید خود را در این ایام خاص محصور کنیم و باقی سال را فراموش کنیم.

حجت الاسلام حسنی حلم با بیان اینکه هم افزایی و انسجام در بین مجموعه‌های فرهنگی از راه‌های دستیابی به موفقیت در میدان تبلیغ و حفظ شعائر است، مطرح کرد: ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت و بنیاد غدیر و دیگر مجموعه‌های هم راستا باید با حضور در کنار یکدیگر برای دستیابی به اهداف اصلی حرکت کنند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: قطعا اگر هم افزایی لازم در بین نیروها نباشد، کار آن شکل مطلوب پیش نخواهد رفت و لذا باید هر کس با هر توان و ظرفیتی در این راه ورود کند و به انجام وظیفه بپردازد.

دبیر ستاد غدیر استان همدان به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ غدیر و بزرگداشت عید ولایت پرداخت و گفت: با تشکیل کمیته‌های تخصصی، در هر کارگروه یکی از موضوعات و مسائل از قبیل، موضوعات فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی را دنبال کرده‌ایم و تا امروز دستاوردهای خوبی نیز کسب شده است.

وی با تاکید بر اینک در مسیر دستیابی به اهداف، اسم و نام شخص و مجموعه مهم نیست، یادآور شد: آنچه در این راه مهم است و باید به آن توجه داشت دستیابی به اهداف اصلی و ترویج فرهنگ غدیر و نام امیرالمومنین(ع) در جامعه است و به جز این مهم، مسائل دیگر موضوعیت ندارند.

حجت الاسلام حسنی حلم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد مردمی غدیر و قرارگاه عملیاتی غدیر، اظهار داشت: اصلی‌ترین اقدامات در ایام غدیر توسط مردم انجام شده و لذا همان طور که شهید سلیمانی بر این موضوع تاکید داشت که این کشور متعلق به همه است و خط کشی‌ها آفت انقلاب است، ما نیز باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی همه مردم را به زیر این خیمه بیاوریم.

لازم به ذکر است، در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضا به بیان اقدامات صورت گرفته توسط هر یک از کارگروه های ستاد غدیر پرداختند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha