جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مریم حسن پور

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، یکی از برنامه های دهه ولایت مدارس علمیه خواهران را اعزام طلاب جهادی به مناطق محروم روستایی اعلام کرد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: به مناسبت ماه ذی الحجة آیین ازدواج طلاب حوزوی با همکاری دستگاه ها و نهادها، حوزه علمیه یزد و خواهران برگزار که در این مراسم هدیه ویژه به نوعروسان حوزوی اهدا شد.

وی افزود: دعای عرفه در برخی نقاط با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی با همکاری بانوان طلبه برگزار شد و در روز عید قربان نیز اکثر مدارس با کمک خیرین بسته های نذورت قربانی را بین نیازمندان توزیع کردند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم گفت: به مناسبت این عید از بانوان طلبه سادات نیز تجلیل می شود و به همین مناسبت به همت بانوان طلبه مدارس علمیه و با کمک خیرین، در خانه های سالمندان غذای گرم توزیع می شود.

خانم حسن پور، برگزاری مسابقات کتابخوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری وبینار با محوریت غدیر، ولایت، امامت و مباهله را از دیگر برنامه های عدیر غدیر دانست و افزود: برنامه های فرهنگی متعددی با محورهای یاد شده تا عید مباهله ادامه می یابد و  پویش بزرگ «حیدری ام» نیز با مشارکت بانوان حوزه علمیه در فضای مجازی راه انددزی شده است.

وی اظهار داشت: بانوان طلبه جهادی در این ایام برای خدمت رسانی به دختران و بانوان مناطق محروم استان یزد به نقاط مختلف اعزام خواهند شد تا علاوه بر تبلیغ و ترویج غدیر، مروج فرهنگ علوی نیز باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد، گفت: برگزاری مراسم جشن رایگان در منازل مناطق محروم، مشاوره رایگان، تغذیه مادران شیرده نیازمند، کمک درسی به دختران محصل، خدمت به بیماران و سالخوردگان از دیگر برنامه‌های بانوان طلبه جهادی در مناطق محروم می‌باشد.

حسن پور همچنین از برپایی جشن ویژه دختربچه‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و تأکید کرد: امیدواریم هر یک از ما بتوانیم مروج و مبلغ شایسته ای برای غدیر باشیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha