سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
برنامه تلویزیونی

حوزه/ نهمین قسمت برنامه ترکیبی و گفتگو محور " شب بخیر آمریکا" که به تبیین و تحلیل موضوع چرایی شکست برنامه های آمریکا در حمله به عراق می پردازد امشب دوشنبه چهارم مرداد ماه ساعت۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،"شب بخیر آمریکا" امشب میزبان دکتر اصغر زارعی کارشناس ارشد بین الملل  خواهد بود تا در خصوص نقض شدید و سیستماتیک حقوق اقلیت‌ها در آمریکا گفتگو نماید. 
شب بخیر آمریکا"  در هر برنامه یکی از موضوعاتی که نشانگر قدرت رو به افول امریکاست را به تصویر می کشد. برای مثال وقتی از حقوق نقض شده اقلیتها در امریکا بحث می شود، این برنامه با تهیه گزارش های مستند، گفت و گوبا  کارشناسان حاضر در برنامه، مهمانان اینترنتی، این موضوع مهم را تبیین و تحلیل می کند و مصادیق آن را برای مخاطبان تشریح خواهد کرد. 
برنامه گفت‌وگو محور"شب بخیر آمریکا" با بخش های متنوعی نظیر موشن گرافی موضوع و محورها، گفت وگو با کارشناسان داخل استودیو، ارتباط اینترنتی در بستر فضای مجازی با کارشناسان خارجی قصد دارد، موضوع های مطرح شده در برنامه را برای مخاطبان تبیین و تحلیل کند. 
همچنین تهیه میان برنامه از دبیران سرویس های سیاسی و بین الملل رسانه ها، معرفی یک کتاب درباره افول قدرت آمریکا از جمله بخش های دیگر این برنامه است که همراه با حضور یک کارشناس در استودیو، تحلیل و واکاوی خواهد شد. 
برنامه "شب بخیر آمریکا "کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که در۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی دکتر اصغر بالسینی و با اجرا و کارشناسی دکتر مراد عنادی  تهیه و تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha