سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب

حوزه/ مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورای روستای بام از برگزاری محفل انس با قرآن کریم هم‌زمان با عید سعید غدیر خم به یاد ۱۰۶ شهید دهستان بام خبر داد.

حسن حدادی، مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا روستای بام از توابع شهرستان اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، با تبریک ایام فرخنده دهه امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: محفل انس با قرآن کریم ویژه این عید سعید در روستای بام برگزار می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: آیات نورانی قرآن در این محفل نورانی به یاد یک‌صد و شش شهید دهستان بام تلاوت می‌شود.

حدادی گفت: سید جواد حسینی، قاری ممتاز بین‌المللی قرآن کریم مهمان این محفل است و آیات قرآن را برای حاضران در مجلس تلاوت خواهد کرد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم، اعلام کرد: این مراسم معنوی پنج‌شنبه‌شب، ۷ مردادماه جاری هم‌زمان با عید بزرگ غدیر در مسجد جامع روستای بام میزبان علاقه‌مندان قرآنی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشورا روستای بام از توابع شهرستان اسفراین در خاتمه یادآور شد: به مناسبت عید سعید قربان، ۱۱ رأس گوسفند، با مشارکت مرکز نیکوکاری و خیریه انصارالحسین (ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی، تهیه و پس از قربانی بین نیازمندان روستاهای منطقه دهستان بام توزیع شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha