پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به راه‌اندازی پویش عیدانه سازمان بهزیستی قم گفت: ما در دهه ولایت با راه‌اندازی پویش عیدانه درصدد جلب و جذب کمک‌های مردمی در قالب تهیه، تأمین و توزیع بسته‌های غذایی هستیم.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دهه ولایت و با تقدیر از تولیت محترم آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، بیوت علما و صاحبان صنوف در کمک به مددجویان اظهار داشت: ما در دهه ولایت با راه‌اندازی پویش عیدانه درصدد جلب و جذب کمک‌های مردمی در قالب تهیه، تأمین و توزیع بسته‌های غذایی هستیم و محبین اهل‌بیت عصمت و طهارت، سادات معزز و خیرین گرامی که هرساله پذیرای میهمانان بودند و شیوع کرونا مانع برگزاری مراسمات جشن و پذیرایی حضوری گردیده می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را در قالب وجوهات نقدی، بن خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سبد غذایی به مددجویان بهزیستی اختصاص دهند.

وی ادامه داد: در این دهه کلیه مراکز بهزیستی به‌صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات هستند و جهت واریز برای مبالغ اهدائی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره کمک‌های مردم در روز عید قربان بیان داشت: مؤمنین معزز و نیکوکاران محترم در روز عید سعید قربان امسال با اعتماد به خادمین خود در مراکز بهزیستی در سطح استان و با نیت کمک و دستگیری از نیازمندان تحت پوشش نسبت به اهدا بیش از سه هزار و دویست کیلو گوشت قربانی اقدام کردند که این مقدار هم شامل دام زنده و هم لاشه گوشت و وجوه نقد جهت تهیه گوشت بود که تحویل مراکز بهزیستی شد.

وی ارزش ریالی این مشارکت را حدود پنج میلیارد ریال ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: با عنایت به گستردگی مراکز بهزیستی در سطح استان اعم از مراکز مثبت زندگی، مراکز شبانه‌روزی و... نذورات اهدایی به‌صورت محلی به مراکز تحویل و میان مددجویان همان محدوده توزیع و در مراکز شبانه‌روزی اعم از خانه‌های سالمندان و معلولین، مراکز نگهداری بیماران روانی مزمن و ایتام و کودکان بی‌سرپرست هم نذورات طبق نظر اهداکننده جهت اطعام مقیمان مراکز اختصاص می‌یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha