جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه دیر

حجت الاسلام حسینی بر راه اندازی کاروان های شادی در عید غدیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه بندر دیر با بیان اینکه شایستگی علی (ع) پدید آورنده غدیر است گفت: در روز غدیر برنامه جشن در فضای باز و راه‌اندازی کاروان شادی در سطح شهر اجرا می‌شود.

امام جمعه بندر دیر استان بوشهر ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد نماز جمعه بندر دیر گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است که اعضای ستاد در این ستاد فرهنگی بدون هیچ چشم داشتی و فقط برای رضای خدا خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: نمازهای جمعه در وحدت و انسجام ملی و خنثی کردن نقشه‌های دشمنان و بیان خدمات نظام اسلامی و مشکلات و پیگیری خواسته های مردم نقش آفرین بوده است.

امام جمعه دیر، مردم را پشتوانه نظام اسلامی خواند و گفت: پشتوانه اصلی نظام اسلامی، مردم هستند و آنچه که مردم را در صحنه نگه داشته نمازهای جمعه در سراسر کشور است.

وی، جذب مخاطب در نماز جمعه را مورد تاکید قرارداد و افزود: کاری کنیم که مردم برای شنیدن خطبه ها به نماز جمعه بیایند و اعضای ستاد در این مهم نقش موثری دارند.

رئیس ستاد نماز جمعه دیر نیز در این دیدار گفـت: دیر، اولین شهرستان در استان بوشهر است که درخرداد ماه سال ۵۷ نماز جمعه اقامه کرده است.

عیسی فولادی ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد نماز جمعه بندر دیر افزود: ستاد نماز جمعه دیر درهمه عرصه ها نقش آفرین بوده است، به طوری که در برنامه مواسات و همدلی بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی و ستاد خواهران بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی گفت: نقش جوانان در جذب افراد جوان به نماز جمعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و اعضای ستاد باید برای جذب جوانان در صف نمازهای جمعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha