شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهرداری میناب

حوزه / یکی از کارمندان شهرداری میناب می گوید: خیلی از افرادی که این زمین ها به آنان تعلق گرفته وضعیت مالی خوبی ندارند و شاید ۴،۳ ماه یک بار هم از شهرداری حقوق نگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، چند سال پیش شهرداری میناب ٣٠ هکتار زمین مسکونی را به تعدادی از کارمندان خود واگذار می کند. زمین هایی که اصطلاحاً به این افراد واگذار شده، زمین هایی بوده که وزارت راه و شهرسازی وقت دریافت کرده اند، اما مشکلی که هم اکنون برای کارمندان شهرداری میناب به وجود آمده این است که اجازه ساخت و ساز و حق تملک را ندارند. حال آن که بسیاری از آنها پروانه ساخت گرفته باشند، باز هم اجازه ساخت ندارند.


 یکی از کارمندان شهرداری میناب به خبرنگار ما می گوید: خیلی از افرادی که این زمین ها به آنان تعلق گرفته وضعیت مالی خوبی ندارند و شاید ٣،٤ ماه یک بار هم از شهرداری حقوق نگیرند.

وی افزود: یکی از همکارانم تمام دار و ندار و حتی طلا های همسرش را فروخته تا بتواند پروانه ساخت بگیرد و شروع به ساخت و ساز خانه کند، اما متاسفانه مسئولین اجازه نمی دهند.


او ادامه می دهد: برخی از همکارانم که این زمین ها شامل آنها می شد از دنیا رفتند و آرزوی خانه دار شدن را به گور بردند.


کارمند شهردای میناب اظهار کرد: به هر جایی که بگویید نامه زدیم و درخواست کردیم و مدارک آن نیز موجود است، اما جوابی به ما ندادند. 


او از مسئولینی که کاری از دست شان بر می آید درخواست کرد که وارد این موضوع شوند تا بلکه مشکل کهنه شان رفع و رجوع شود.


امید است با همت مسئولین شهرداری، راه و شهرسازی و مدعی العموم نیز این مشکل حل شود.


انتهای پیام/

دادخواهی پرسنل شهرداری میناب از نماینده ولی فقیه در هرمزگان + سند

دادخواهی پرسنل شهرداری میناب از نماینده ولی فقیه در هرمزگان + سند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خلیل محمدی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    باکمال تشکر و قدر دانی از اینکه به این مشکل تاریخی پرداختید اجرکم عندالله مرحله بعدی چه کاری هست که از ما بر بیاد راهنمایی بفرمایید.