شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید حسین آقا میری

حوزه/ حجت‌الاسلام حسین آقا میری، گفت: محرم امسال نسبت به سال گذشته حساس‌تر است و برای حفظ انسجام ضرورت دارد مداحان اتحاد بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید حسین آقا میری، در نشست فوق‌العاده "الی الحبیب" در خصوص نقش ستایشگری در جامعه، اظهار کرد: رفته‌رفته در حال نزدیک شدن به ماه محرم هستیم! باید اذعان کرد که جوانان و ستایشگران مذهبی سرمایه‌های اصلی هیئات مذهبی بوده و ضرورت دارد توجه بسیاری به آن‌ها شود.

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری که شهید حسن باقری را از معجزات انقلاب اسلامی عنوان کردند، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری شهید باقری مراحل 20ساله پیشرفت را در دو سال طی کردند؛ بنابراین باید عنوان کنیم که انقلاب اسلامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام آقامیری، با اشاره به برخی آمار مبنی بر اینکه بیش از 60 درصد هیئت‌ها در سال گذشته مراسم خود را برگزار نکردند، گفت: تلفیق عقل و احساس باعث پیشرفت می‌شود، اما همین موضوع باعث شد که رسالت امام حسین(ع) چند برابر جهانی شود.

این سخنران مذهبی در ادامه اضافه کرد: از موضوعات مهمی که باید در هیئت‌ها به آن توجه کرد نگاه پدرانه پیشکسوتان به جوان‌ترهاست، ضرورت دارد جوانان از تجربیان پیشکسوتان بیشتر استفاده کرده و جایگاه ویژه‌ای برای آن‌ها قائل شوند.

وی با بیان اینکه وظایف هیات از صرف برگزاری سینه‌زنی به فعالیت‌های اجتماعی توسعه پیدا کرده، بر لزوم تقویت این مدل هیئت‌داری تأکید کرد و گفت: محرم امسال نسبت به سال گذشته حساس‌تر است و برای حفظ انسجام ضرورت دارد مداحان اتحاد بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha