چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید محمد نبوی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: به مناسبت عیدالله الاکبر عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۵۰۰ پرس غذا توسط این مدرسه طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام سید محمد نبوی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، از اجرای رزمایش مومنانه توسط طلاب و اساتید این مدرسه خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عیدالله اکبر عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۵۰۰ پرس غذا توسط این مدرسه طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی به دیگر فعالیت های این مدرسه در روز عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: طلاب و اساتید جهادی مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) در روز غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به راه اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های های فرهنگی عیدانه، بستنی، شربت، هدایا به کودکان و شهروندان و اهالی محل کردند.

نبوی، اجرای رزمایش مومنانه و مواسات را از دیگر فعالیت های این مدرسه در روز عید غدیر اعلام کرد و ابراز داشت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان از دیگر اقداماتی بود که به همت طلاب و اساتید انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت:  برگزاری جشن غدیر به صورت مجازی، راه اندازی دو پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل ها» و «مبلغ غدیری ام» از برنامه هایی بود که از سوی این مدرسه در دهه ولایت و امامت برگزار گردید.

نبوی، در پایان مقابله با ویروس منحوس کرونا را یک وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برای مقابله با این ویروس منحوس علاوه بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه اقدام به حضور فعال طلاب در بیمارستان های سطح استان جهت کمک به پرسنل و بیماران کرونایی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha