جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرونا

حوزه/ در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۹ لرستانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،در ۲۴ ساعت گذشته با ابتلا ۴۴۹ لرستانی به ویروس کرونا، آمار مبتلایان قطعی این ویروس در استان، به ۱۳۲ هزار و ۶۴۷ نفر رسید.

همچنین در این مدت، با فوت ۴ بیمار کرونایی آمار فوتی ها به ۱ هزار و ۹۸۷ نفر رسید.

در حال حاضر ۷۰۰ بیمار کرونایی هم، در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.

واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان لرستان آغاز شد

معاون تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی شهرستان‌های استان به غیر از مرکز استان طی امروز برای شروع واکسیناسیون فرهنگیان خبر داد.

پس از برگزاری کمیته واکسیناسیون فرهنگیان لرستان در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان در شهرستان‌های کوهدشت و ازنا از جمعه هشتم مردادماه جاری آغاز شد.

در همین راستا معاون تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی سایر شهرستان‌های استان به غیر از مرکز استان طی امروز برای شروع واکسیناسیون خبر داد.

فرید بهرامی شروع واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد را منوط به هماهنگی با ناظرین مرکز بهداشت شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد.

معاون تندرستی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان شروع واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان خرم‌آباد را نیز در طول هفته جاری نهایی دانست.

بر این اساس در کمیته واکسیناسیون فرهنگیان  مقرر شد که ۱۷ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون و تیم‌های اجرایی در بزرگترین سالن‌ها و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش در تمامی شهرستان‌های استان از طرف این اداره تجهیز شوند، از این بین تا امروز ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان‌های استان به غیر از مرکز استان تجهیز شده‌اند.

گفتنی است مرحله اول واکسیناسیون تا ۲۷ مرداد ماه به پایان خواهد رسید و مرحله دوم برای فرهنگیان از هشتم شهریورماه آینده آغاز شده که تا اواخر آن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha