جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیبی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، شورای هماهنگی مسیر خود را به خوبی طی کرده و در بخش‌های مختلف همچون تبیین آرمان‌های نظام و روشنگری خوش درخشیده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید لطف‌الله حیات‌الغیبی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مؤذن انقلاب عنوان کرد وگفت: شورای هماهنگی در زمینه بصیرت افزایی و خنثی کردن فتنه‌های دشمنان همواره به خوبی عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با گدشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، شورای هماهنگی مسیر خود را به خوبی طی کرده و در بخش‌های مختلف همچون تبیین آرمان‌های نظام و روشنگری خوش درخشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حمایت‌های مردم از اصل نظام، بیان داشت: شورای هماهنگی با بسیج عمومی در برهه‌های مختلف همواره تلاش کرده فتنه‌های داخلی و خارجی را خنثی کند.

حیات‌الغیبی با بیان اینکه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی عضو شورای هماهنگی هستند، افزود: در شرایط مختلف باید تصمیم‌های درست گرفته شود تا در برخی موارد موجب بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی برخی مشکلات نشود.

وی، تقویت فرهنگ عمومی را لازمه جامعه امروز برشمرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی برای رشد مردم بوده است، از این‌رو باید با برنامه‌ریزی‌های به‌روز زمینه‌های رشد و تعالی عموم را فراهم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه این مجموعه بر اساس نیاز جامعه شعارهای تبلیغی در مراسم‌ها و تولید محتوا را دارد، گفت: شورای هماهنگی یک مجموعه هماهنگ کننده برای تولید محتوا و فراهم کردن بستر فرهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha