جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: موفقیت دانشگاه ها منوط به وجود سند علمی است و نبود آن ارزیابی را سخت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس صبح امروز در دیدار با مسئولین جهاد دانشگاهی، اظهار کرد : جهاد دانشگاهی از بدو تشکیل آن در زمان انقلاب فعالیت های بسیار مفیدی انجام داده است.

وی افزود : در استان هرمزگان جهاد دانشگاهی عملکرد بسیار خوبی داشته است، جهاد دانشگاهی همزاد با انقلاب اسلامی بوده و شما با عمل خود نگاه علمی را با نگاه جهادی که نگاهی اثر گذار است در جامعه ایجاد کردید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: عملکردی مطلوب جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش، پژوهش، فرهنگ و اجتماع داشته است باعث پیشرفت علمی در استان شده است.

امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: جهاد دانشگاهی بر اساس نقشه راه حرکت کند؛ نقشه راه همان سند نویسی است که متاسفانه در استان زیاد رعایت نمی شود، این موضوع نه تنها در موضوعات پژوهشی، بلکه در موضوعات اجتماعی نیز رعایت نمی شود و جای سؤال دارد که آیا سند علمی استان هرمزگان نوشته شده است یا خیر؟.

وی تاکید کرد: موفقیت دانشگاه های استان منوط به این است که راه دانشگاه ها به آن نقشه یا سند علمی باز گردد؛ اگر سند علمی وجود نداشته باشد، ارزیابی مجموعه ها بسیار سخت می شود.

 عبادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: درخواستم از گروه های پژوهشگر این است که در خصوص دریا بسیار تحقیق کنند و دستاورد های علمی خود را در اختیار آیندگان قرار بدهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha