جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی رشت

حوزه/ مدرس سواد رسانه‌ای در نشست بانوان طلبه زینبیه رشت گفت: بازشناسی اصول انقلاب اسلامی از تحریف باید در کنار سایر علوم در سطح حوزه و دانشگاه با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ستوده در نشست بصیرتی که عصر امروز در مدرسه علمیه زینبیه رشت برگزار شد با اشاره به مهمترین ابزارهای جنگ نرم، و وسعت سیطره‌ جنگ نرم در سطح بین‌المللی، اظهار داشت: جنگ نرم صرفا محصور به جامعه ایران و جمهوری اسلامی نیست، اما سلطه جنگ نرم نسبت به ایران با قدرت و شدت بیشتری دنبال می‌شود.

مدرس سواد رسانه‌ای ادامه داد: در شرایط فعلی بازشناسی اصول انقلاب اسلامی از تحریف و خدشه‌هایی که به نام اسلام به اصل انقلاب وارد می کنند باید در کنار سایر علوم چه در سطح حوزه و چه دانشگاه با جدیت دنبال شود؛ چه بسا که هر برنامه‌ای که دشمنان فعال رسانه علیه انقلاب اسلامی به جامعه تزریق می‌کنند سیصد سال تفکر خودشان را پشت آن پنهان کرده‌اند.

ستوده در پایان افزود: تقویت سواد رسانه‌ای در کنار معرفت شناسی اسلامی و تمیز اهداف اسلامی از عملکرد غیراسلامی برخی جریان‌ها در جامعه و تلاش وافر و شبانه‌روزی طلاب برای آینده‌پژوهی در عرصه جنگ نرم از نکات مهمی است که باید در دستورکار طلاب پژوهشگر و مبلّغ قرار بگیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha