چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محرم

هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند و تابع ستاد مقابله با کرونا باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام مهدی کیانی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه سوق، مردمی بودن را از الزامات دولت دانست  و گفت: انتظارات و جوهره توقعات امام و امت از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن، تلاش شبانه‌روزی و جهادی برای غلبه بر کمبودها و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از این ظرفیتها است و البته این شعار باید در عمل و واقعیت محقق شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در حکم تنفیذ عبارات کلیدی را مطرح کردند، افزود: اول اینکه مسیر انقلاب اسلامی مسیر عدالت، پیشرفت، آزادی و عزت است؛  دوم اینکه معظم له به توانمندی‌های آشکار و نهفته ملت بخصوص جوانان اشاره کردند، لذا مهم‌ترین وظیفه مسئولان قوا و توانمندسازی و به میدان آوردن توانایی های ملت ایران است.

خطیب نماز جمعه سوق تصریح کرد: در مسیر پیش‌رو و در مواجهه با غرب هیچ راهی جز گفتمان مقاومت فعال و بازدارندگی همه جانبه وجود ندارد؛ با این گفتمان می‌توانیم با دست پر و برگ برنده سر میز مذاکره بنشینیم؛ استقرار دولت سیزدهم این نوید را به ما می‌دهد.

وی در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی گفت: مجلس دنبال فیلتر واتساپ و اینستاگرام نیست و اگر طرح ابهام دارد باید اصلاح شود. انتظار می رود که طرح‌های این چنینی که موج رسانه‌ای ایجاد می‌کند، پیوست رسانه‌ای برای اقناع افکار عمومی داشته باشد.

امام جمعه سوق با اشاره به در پیش بودن ماه محرم گفت: هیأت‌های مذهبی مجالس عزاداری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند و تابع ستاد مقابله با کرونا باشند.

وی ۱۸ مرداد سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را یادآور شد و گفت: شهدای مدافع حرم الگوهای بصیرت هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha