جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: عدالت‌محوری و فراجناحی رویکرد اصلی‌ام در تمام امور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، گفت: فرامنطقه‌ای بودن به معنای پوشش کامل استان از شرق تا غرب است و تمام مناطق استان در برنامه قرار دارد.

وی اضافه کرد: از مسئولان استان سمنان نیز انتظار می رود شفاف به تمام مناطق استان خدمت‌رسانی کنند و تمام استان را مدنظرقرار دهند.

امام جمعه جدید سمنان گفت: عدالت محوری در راهبرد دوره بنده به معنای انجام کارشناسی بر پایه عدالت در اجرای طرحهای مختلف است و درباره فراجناحی بودن نیز محوریت، ولی فقیه زمان است و هر جناح و طیفی که حول این محور باشد از ظرفیت آنان برای پیشبرد امور استان سمنان استفاده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه بر جوانان دارند، یعنی بدون آنان رفع مشکلات حاصل نمی شود؛ بنده در استان حضور پررنگی در بین جوانان خواهم داشت و از ظرفیت گروه‌ها، جمع‌ها و سمن‌های جوانان به سود استان بهره‌گیری می‌شود.

 امام جمعه جدید سمنان گفت: به عنوان نماینده رهبری در استان در تعامل با تمام مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواهم بود و با همراهی، همپوشانی و تشریک مساعی با همه به مسائل رسیدگی می‌شود و از مشورت و پیشنهادات تمام استادان دانشگاه‌، کارشناسان و نخبگان بهره‌مند می‌شوم.

وی با اشاره به آیین تنفیذ و تحلیف آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دولت جدید، افزود: آغاز فعالیت دولت جدید تولد تازه‌ای است که امید است با روی کارآمدن این دولت مشکلات به ویژه مسایل معیشتی مردم برطرف شود.

نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آغاز کار شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز افزود: این نهاد نیز در خدمت مردم باید باشد و اعضای آن مسایل امور شهری را سامان بخشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به نکاتی در حکم رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبری جوانان را رکن اساسی کشور می دانند و مسئولان را ملزم به استفاده از آنان در امور کرده اند.

وی، استفاده از جوانان را دارای برکاتی برای کشور دانست و گفت: کمیته هایی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان ایجاد می شود تا با تمام اقشار از جوانان تا دیگر صنوف برای رسیدن به نتیجه مطلوب در امور برنامه‌ریزی می‌شود.

وی به دیگر تاکید رهبر معظم انقلاب درباره عزت مردم استان سمنان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم استان همواره در صحنه‌ها هستند و در همه آزمون‌های پس از انقلاب حضور داشتند و قابل احترامند.

وی یادآور شد: مردم استان سمنان هر کجا و در هر آزمون و میدانی که انقلاب نیاز داشته، وفادار بودند و حضور داشتند.

امام جمعه جدید سمنان با اشاره به سخنان رئیس جمهور در آیین تحلیف، اظهار کرد: اهداف نظام اسلامی و دولت جدید برای کشور مبارک است و به توسعه می انجامد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha