یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 971889
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
فرجی

مدیر حوزه علمیه کاشان هفت عامل موفقیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور جدید را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه  در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در نوشتاری عوامل موثر در موفقیت دولت جدید را مطرح کرد:
    
۱. هر دولتی آرزو دارد بهترین باشد تا از خود نام نیکی به یادگار گذارد، پس لازمه این کار انتخاب بهترین ها برای عرصه خدمتگزاری خواهد بود.
۲.تجربه مدیریتی آقای رئیسی به امید الهی می تواند در انتخاب شایستگان خدمت بسیار موثر باشد.
۳.وجود مشاوران امین و راهکارهای تجربی نظام بر گرفته از تجربیات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در هر حال تکیه گاه خوبی برای دولت خواهد بود.
۴.پرهیز از حاشیه سازی و حاشیه پردازی و دوری از جنجال های سیاسی و استفاده از همه افراد دلسوز و خوش فکر و توانمند و با تجربه به دور از جناح بندی در حرکت به سوی استقلال کشور و تحقق منویات رهبری خاصه در اقتصاد مقاومتی نتیجه بخش خواهد بود.
۵.به تجربه جهانی و کشورهای آسیب دیده در دویست سال اخیر، آگاهی و محرم دانستن مردم از واقعیات کشور و فضای تحریم ها و روش های مقابله با همراهی مردم در غلبه بر فشارهای خارجی بسیار مفید و موثر خواهد بود.
۶.نقاط ضعف دولت های قبل می تواند تجربه ای در راستای نقاط قوت دولت سیزدهم باشد.
۷. روی کار آمدن دولت با نگرش جدید به عرصه مدیریتی کشور بارقه امیدی خاصه برای جوانان در امید به آینده نظام و انقلاب بوده و امید است با تلاش هماهنگ مسئولان این امید هر روز تقویت شود.
   
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha