شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/نمایندگی ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمنان از مناسبت های انقلابی و اسلامی بسیار هراسناک هستند و حضور و جوشش مردم در مناسبت ها به انقلاب نفس تازه ای می بخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، ظهر امروز در دیدار رئیس، کارکنان و مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی در ایران حاصل تلاش ها و زحمات بسیاری است که در طول سال ها توسط انسان های مختلفی متحمل شدند و امروز این نظام الهی به حیات خود ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزینه های بسیار سنگینی برای تحقق انقلاب صورت گرفت و انسان هایی در طول تاریخ زحمت های بسیاری کشیدند. همه تلاش کردند در یک موقعیت زمانی انقلابی با جریان فکری و فرهنگی با این ساختار شکل بگیرد و این موضوع مبالغه نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، حفظ انقلاب اسلامی را مهم دانست و ادامه داد: انقلاب ها محقق می شوند، ولی نگهداری و حفظ هویت و ماهیت آنها بسیار مهم است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انقلاب اسلامی آرمان های بلند انسانی و اسلامی دارد و برای همه جامعه بشری حرفی برای گفتن دارد، اظهار کرد: طبیعی است به دلیل داشتن آرمان های متفاوت دشمنانی هم داشته باشد و توطئه های سنگینی هم طراحی می شود که انقلاب را از نفس و هویت بیاندازند و آن را بی هویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بقاء و هویت انقلاب به این است که مناسبت ها گرامی داشته شود و گرامی داشت مناسبت ها به این معنا است که مردم هویت دینی، انقلابی و ضد استکباری خود را از دست نداده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: مناسبت ها این یادآوری را شکل می دهد که شناسنامه انقلابی ملت در مبارزه با استکبار محفوظ باشد و تغییر هویت و شناسنامه داده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمنان از مناسبت های انقلابی و اسلامی بسیار هراسناک هستند و حضور و جوشش مردم در مناسبت ها به انقلاب نفس تازه ای می بخشد.

وی تاکید کرد: با حضور مردم در مناسبت های ملی، مذهبی و انقلابی همه توطئه ها و نقشه های دشمنان با خروش انقلابی ملت برطرف می شود.

امام جمعه یاسوج، مناسبت ها را سوخت گیری انقلاب برای ادامه حیات، مسیر و رسیدن به مقصد دانست و گفت: ذهن مردم همیشه متوجه ارزش های دینی و انقلابی بوده و در صحنه همیشه حاضر هستند، ضمن اینکه یادآوری مناسبت ها آمادگی ملت در برابر توطئه های دشمنان را حفظ می کند.

امام جمعه یاسوج افزود: اگر این مناسبت ها از ذهن مردم پاک شود، آمادگی برای مبارزه با توطئه دشمنان از بین خواهد رفت و دشمن به راحتی می تواند نقشه های شوم خود را اجرا کند.

وی گفت: باید تلاش کرد مناسبت های ملی، مذهبی و انقلابی هرچه باشکوه تر برگزار شود، هرچند به دلیل کرونا نمی توان برخی از مناسبت ها را با حضور مردمی برگزار کرد، ولی با رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا می توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تبلیغاتی مناسبت ها را برگزار و یادآوری کنیم.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha