جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرواره همدل

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد در مرحله ملی طرح «مهرواره محله همدل» برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»سید هاشم موسوی‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد به عنوان مدیر برگزیده ملی طرح «مهرواره محله همدل» انتخاب شد.

وی در همین خصوص گفت: طرح مهرواره محله همدل از سوی بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ماه مبارک رمضان به استان‌ها ابلاغ شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: در این طرح همه کنشگران اجتماعی و اقتصادی، اقتصادی و خانواده به میدان آمدند و اقدام به حل مشکلات محله خودشان کردند.

وی ادامه با بیان اینکه در کل کشور ۵۰ هزار مسئله ثبت شد. در استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۱۴۹ مسئله ثبت شد و این مسئله‌ها در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی به داوری گذاشته شد.

موسوی‌نیا بیان کرد: در مرحله شهرستانی از هر شهرستان سه نفر برگزیده و به مرحله استانی راه یافتند و در مرحله استانی یک نفر به مرحله کشوری معرفی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: در مرحله اول ملی، ۱۴ نفر ارزیابی و مرحله دوم ۳ نفر انتخاب شدند که به هر کدام از برگزیدگان جایزه ویژه ۲۰۰ میلیونی، تندیس و حواله وام ۱۰۰ میلیونی اهداء شد.

وی بیان کرد: در بین مدیران شهرستانی ۳ مدیر استان معرفی شدند که رئیس تبلیغات اسلامی بویراحمد یکی از این برگزیدگان است.

گفتنی است، اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha