دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 972448
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
بهروزی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از تشکیل قرارگاه آمرین به معروف خبر داد و گفت: این قرارگاه متشکل از چند کارگروه است که کارگروه رسانه یکی از این کارگروه‌ها است.

حجت الاسلام بهروز بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را توجه به امر پژوهش و علم محور و دانش بنیان عنوان کرد و گفت: در این راستا یک هیئت علمی اندیشه ورز در ستاد امر به معروف استان تشکیل شده است و در بدو کار تلاش شده با مجموعه‌های علمی همچون دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمی و بسیج دانشجویی ارتباط خوبی را برقرار کنیم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی، گفتمان سازی را یکی دیگر از رویکردهای ستاد امر به معروف عنوان کرد و بیان داشت: فضاهای دانشگاهی و حوزوی را فعال کردیم تا در موضوع امر به معروف و نهی از منکر تولید علم و محتوا داشته باشند.

بهروزی ادامه داد: در حوزه فضای اجتماعی و شهری نیز با استفاده از ظرفیت صدا و سیما کارگروهی را این مجموعه تشکیل داده شد و متعاقب آن برنامه‌های گفتگو محور با نگاهی نو پیرامون مسؤولیت پذیری با حضور کارشناس برنامه ریزی شده است که قرار است این برنامه در ماه محرم پخش شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر از راه اندازی ستادهای شهرستانی خبر داد و افزود: از بدو ورود پیگیر این مسئله بودیم و ان شاءالله به زودی ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها راه اندازی می‌شود.

وی همچنین از تشکیل قرارگاه آمرین به معروف خبر داد و گفت: این قرارگاه متشکل از چند کارگروه است که کارگروه رسانه یکی از آنها است.

 بهروزی با تاکید بر اینکه فرهنگ مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برنامه‌های مختلفی تدوین کرده که ارائه آسیب‌های اجتماعی در جلسه با مسئولان ارشد استان و تدوین راهکار برای برون رفت از مشکلات از آن جمله است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha