جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 972578
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
شبکه شما

حوزه / ویژه برنامه‌های گوناگونی با محوریت شبکه‌های استانی به مناسبت ماه محرم از شبکه «شما» پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با  ماه محرم، برنامه‌های مختلفی با همکاری سیمای استان‌ها، از شبکه «شما» پخش خواهد شد.

بر این اساس، ویژه برنامه «بفرمایید روضه» از سیمای مرکز یزد، هر روز ساعت ۸ تا ۹ روی آنتن می‌رود و ساعت ۱۱ هر روز هم در کنداکتور این شبکه به پخش مستندهای تولید شده در مراکز با موضوع ماه محرم و عزاداری سنتی در شهرها و روستاهای مختلف اختصاص یافته است.

«حسینیه عشق» تولید مرکز گیلان، هر روز بعد از اذان ظهر از این شبکه پخش می‌شود و از ساعت ۱۴:۳۰ نیز فیلم‌های تلویزیونی در ژانر معناگرا روی آنتن خواهد رفت. از دیگر ویژه برنامه‌های ماه محرم شبکه شما می‌توان به «عزیزم حسین» مرکز خراسان رضوی با اجرای حاج احمد واعظی مداح اهل بیت(ع) اشاره کرد که هر روز ساعت ۱۶ پخش می‌شود و در ادامه و از ساعت ۱۸ نیز «عقل سرخ» از مرکز کردستان روی آنتن می‌رود، برنامه‌ای که به گفت‌وگو با علمای اهل سنت درباره قیام حسینی اختصاص دارد.

تئاتر تلویزیونی «خورشید بر نیزه» کاری از سیمای مرکز فارس، ساعت ۱۹ هر روز پخش خواهد شد و از ساعت ۲۰:۳۰ هم مرکز خراسان رضوی با برنامه «قیامت حروف» با محوریت شعر عاشورایی، قاب شبکه شما را در اختیار خواهد داشت. برنامه‌های زنده ویژه ماه محرم تا شب سوم سالروز شهادت امام حسین(ع) در همراهی با ۲۴ استان، هر شب ساعت‌های ۲۱ و ۲۲ روی آنتن می‌روند و مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» هم ساعت ۲۳ پخش خواهد شد.

پوشش مراسم عزاداری در شهرهای مختلف و همچنین ویژه برنامه‌هایی؛ همچون همایش شیرخوارگان حسینی، اهلی من العسل، تاسوعای و عاشورای حسینی و نماز ظهر عاشورا هم که در استان‌ها و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شوند، در دستور کار شبکه شما قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha