چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: محدودیت‌هایی کرونایی باعث شد تا فعالیت هیئات مذهبی محدود شود، اما عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل بردار نیست و باید شیوه نامه های بهداشتی را در مجالس سوگواری به بهترین نحو رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در جمع اساتید مدرسه علمیه شهرستان آوج و جمعی از ائمه جماعات مساجد این شهر گفت: فداکاری و شجاعت امام حسین (ع) و یارانش، آن چنان پر اهمیت بود که پس از گذر قرن ها از عاشورا، هنوز شیعیان در غم فراق امام و پیشوای خود می گریند.

وی ادامه داد:  نهضت حسینی(ع)، برای انسان و جهان، سراسر مشق است، چرا که  او آموزگار عزت، میدان دارِ مبارزه با فساد و احیاگر روح شهادت طلبی و پاک کننده غبار تحریف و بدعت از چهره دین است.

وی اظهارکرد: محدودیت‌های کرونایی باعث شد تا فعالیت هیئات مذهبی محدود شود، اما عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل بردار نیست و باید شیوه نامه های بهداشتی را در مجالس سوگواری به بهترین نحو رعایت کنیم.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: هجوم تبلیغاتی دشمن علیه مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و اجتماعات دینی از نشانه های ضعف آنان در برابر دین اسلام و نهضت حسینی(ع) است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یاران امام حسین(ع) آموزگاران بزرگ ایستادگی در برابر ظلم لقب گرفتند و سبب شدند تا همگان در برابر قیام به حقشان، سر تعظیم فرود بیاورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha