شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 973632
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
نماز ظهر عاشورا

حوزه/ جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان هرمزگان از لغو برگزاری نماز ظهر عاشورا در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس دکتر علی رئوفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، با اشاره به وضعیت فوق بحرانی شیوع ویروس دلتا کرونا در سراسر کشور و استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به قدرت سرایت پذیری فوق العاده بالای ویروس دلتا کرونا، برای جلوگیری از انتشار این ویروس، حرکت و تجمع دسته های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در سراسر استان هرمزگان با همکاری هیأت ها و مردم عزادار به صورت قطعی لغو شده و برگزار نمی شود.

وی  افزود: به دلیل وضعیت حاد و فوق بحرانی شیوع ویروس کرونا دلتا، برگزاری نماز ظهر عاشورا نیز در سراسر هرمزگان برای حفظ سلامتی مردم، لغو شده است.

 سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است و اجتماع عزاداران در زیر پرچم در بندرعباس نیز لغو شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص ممنوعیت ترددها، تصریح کرد: خروج خودروهای پلاک بومی از هرمزگان ممنوع است و ورود خودروهای پلاک غیربومی نیز به استان ممنوع است و متخلفان برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد و منع ترددها تا پنجم شهریور ماه تداوم خواهد داشت.

رئوفی در خصوص مشاغل مجاز به فعالیت، اظهار کرد: فقط مشاغل سطح یک اجازه فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha