جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام امام جمعه یزد

حوزه/امام جمعه یزد در پیام های تسلیت جداگانه ای، درگذشت مادر شهیدان «دیودیده» و درگذشت مادر حجت الاسلام نجم الهدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امروز با صدور پیام تسلیتی در پی وفات مادر شهیدان دیودیده، نوشت: درگذشت بانوی مکرمه معصومه دهقانی اشکذری، مادر دو شهید والامقام؛ محمدحسن و محمدرضا دیودیده که عمری در راه اسلام و انقلاب، زینب وار در غم از دست دادن فرزندانش صبوری کرد را تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای ام الشهدا مغفرت الهی و همنشینی با بانوی صبور کربلا حضرت زینب کبری(س) و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

تسلیت به حجت الاسلام نجم الهدی

امام جمعه یزد همچنین در پیام تسلیت دیگری درگذشت مادر حجت الاسلام نجم الهدی و خواهر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آیت اللهی را تسلیت گفته و آورده است: فقدان مادر تالمی سخت و ضایعه ای جبران ناپذیر است و اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالحسین(ع)، درگذشت مادر گرامیتان، بی بی صدیقه آیت اللهی که از سلاله پاک سادات بودند را تسلیت عرض می کنم.

 از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم که این بانوی مکرمه و بزرگوار با بانوی دلیر دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س) محشور و بر سفره کرم اهل بیت علیهم السلام مهمان شوند و برای جنابعالی و خانواده محترم نیز از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha