جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مبلغین انوارالزهرا

حوزه/ گروه تبلیغی انوار الزهرا (س) با حضور در روستاهای محروم شهرستان آق قلا از توابع استان گلستان در کنار منبر و روضه فعالیت های عامه المنفعه نیز برای اهالی این منطقه داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام موسسه آموزش مبلغ دارالزهراء گروه های تبلیغی خود را جهت برگزاری منابر در هیات ها، مساجد و روضه خانگی راهی استان گلستان شهر آق قلا، استان هرمزگان شهرستان میناب، استان اصفهان شهر گلپایگان و چند نقطه دیگر از کشور کرد، هدف مبلغین آشنایی همۀ مسلمانان با سیره زندگانی امام حسین و هدف ایشان از حضور در میدان جهاد فی سبیل الله است.

در همین راستا گروه تبلیغی"انوارالزهراء"سلام الله علیها تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در دهه اول محرم باحضور در روستاهای محروم شهرستان آق قلا از توابع استان گلستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های فرهنگی تبلیغی از قبیل نمازجماعت، برپایی مجالس دعا و هیئات عزاداری، روضه های خانگی، کلیشه نویسی، کارگاه آموزش خانواده، کمک های نقدی و غیرنقدی به مستضعفان و ایتام، اطعام، رسیدگی و پیگیری برخی مشکلات مردم و... داشته اند.

 مبلغین با تلاش شبانه روزی طی ده روز محرم توانستند در کنار اجرای منابر و دسته جات عزاداری مرهمی بر دردهای ساکنان این روستاها باشند و سعی بر این بوده در حد امکان به مشکلات اهالی رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha