شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی گفت: دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت، صداقت، پاسخگویی و در دسترس بودن و گفت‌وگوی رو درو با مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با شماری از روحانیان با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم، با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد، اظهار کرد: در طول دوازده سال گذشته و با وقوع فتنه ۸۸ با بی‌بصیرتی خواص جامعه دچار شکاف‌های سیاسی و اجتماعی شده و دو سال پایانی دولت دهم و هشت سال دولت یازدهم و دوازدهم به این گسست‌ها دامن زده است.

وی افزود: رویکردهای امیدبخش حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از ابتدای حضور در پاستور و سبک مواجهه او با نخبگان و مردم این امید را پدید آورده است که رویکردهای جدید دوچندان تقویت شود.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: در این راستا لازم است دولت و اعضای آن باید یک‌صدا و هماهنگ باشند؛ به‌گونه‌ای که اختلاف‌نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی انجام شود؛ اما آنچه در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه پیوست رسانه‌ای و اقناع هنرمندانه افکار عمومی و نخبگانی وظیفه مهم و راهبردی دیگر دولت است که فقدان یا کمبود آن، هزینه‌های زیادی را بر جامعه تحمیل می‌کند، تصریح کرد: همچنین بسته‌های برنامه‌ای اعلامی برای مردم باید منطقی و سنجیده و اثربخش دارای اهداف روشن و قابلیت سنجش و ارزیابی داشته باشد.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید دولت متن و اصل باشد نه دولت حاشیه و فرع؛ زیرا این مهم مطالبه مردم و رهبر انقلاب است که باید به‌شدت موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امتداد هیئت دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت، افزود: انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب‌اللهی با سه شاخص جوان انقلابی و کاربلد در رده‌های مختلف مدیریتی بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از سهم خواهی های ستاد انتخاباتی و قومیتی باشد.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: دولت سیزدهم در تمام سطوح از بالا تا پایین باید نماد مسئولیت‌پذیری و نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی باشد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم و مدیران آن باید نماد شفافیت و صداقت باشد؛ زیرا پاسخگویی و در دسترس بودن به‌تناسب سطح مدیریت و گفت‌وگوی رو درو با مردم و در میان گذاشتن کامیابی‌ها و ناکامی‌ها با مردم اقناع افکار عمومی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha