جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پخت بیش از ۴ هزار پرس غذای نذری در دهه اول محرم در شهر یاسوج

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم از پخت و توزیع ۳۶هزار وعده غذای گرم به همت گروه های جهادی این سازمان در دهه نخست ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که در حال حاضر ۱۱۵ گروه جهادی تحت اشراف بسیج طلاب قم به ثبت رسیده است، اظهار داشت: در دهه نخست ماه محرم امسال، گروه های جهادی طلاب قم، فعالیت های متنوع فرهنگی، تبلیغی، عمرانی، اجتماعی، خدمت رسانی و از جمله بحث مقابله با کرونا را در دستور کار خود قرار داده بودند.
وی افزود: در راستای مقابله با کرونا، در همین ایام ۳۰۸ طلبه اعم از خواهران و برادران در ۴ بیمارستان قم حضور یافته و به صورت شیفتی به کادر درمان کمک می کردند که البته این فعالیت همچنان در فاز جدید خود ادامه دارد.
وی همچنین گفت: از دیگر فعالیت های شاخص گروه های جهادی در دهه اول ماه محرم می توان به اعزام حدود یکصد نفر به بوستان ها و اماکن عمومی استان قم جهت فعالیت های تبلیغی، همچنین اعزام ۱۶۵ طلبه خواهر و برادر به روضه های خانگی و نیز ۳۴ مورد سرکشی از خانواده های درگیر با بحث کرونا که از اقشار ضعیف جامعه بوده اند، اشاره کرد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: در راستای تداوم نهضت کمک مؤمنانه ، ۱۱۵ بسته معیشتی میان خانواده های محروم در همین ایام به همت گروه های جهادی این سازمان توزیع شد و علاوه بر این ها با ذبح ۲۴ رأس گوسفند، گوشت آن ها میان خانواده های کم بضاعت به خصوص در مناطق حاشیه ای شهر قم توزیع گردید.
حجت الاسلام امیرزاده  در پایان گفت: به همت گروه های جهادی و با مشارکت خیرین و مردم، ۳۶ هزار وعده غذای گرم در دهه اول محرم امسال طبخ و میان خانواده های محروم و کم بضاعت قم و برخی استان ها توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha