پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: مبلغان با هم اندیشی و تبادل نظر در راستای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه بویژه بین نسل جوان جهاد گونه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، امروز در جلسه معاونان تبلیغ شهرستان ها با موضوع «بررسی موانع و مشکلات تبلیغی» که در مدیریت حوزه علمیه لرستان برگزار شد، گفت: مبلغان، مروجان و حافظان آموزه های دینی و قرآنی در جامعه هستند و باید با اخلاق نیکو و سعه صدر در راستای گسترش معنویت همت خود را بکار گیرند .

وی با اشاره به اینکه برای تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه، مبلغان مطالعه داشته باشند، افزود: مبلغین برای تبلیغ اثرگذار مجهز به دانش دینی و مسائل روز جامعه باشند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: مبلغان علاوه بر تبلیغ، از روزهای ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در عرصه خدمات رسانی به بیماران کرونایی، تجهیز و دفن اموات کرونایی هم فعالیت های چشمگیری داشته اند که شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه باید با تلاش و پیگیری مشکلات سر راه تبلیغ در نقاط مختلف استان مرتفع می شود، خاطر نشان کرد: مبلغان با هم اندیشی و تبادل نظر در راستای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه بویژه بین نسل جوان جهاد گونه عمل کنند.

برنامه ریزی در راستای جذب مبلغان در مدارس امین، از دیگر مباحثی بود که در این جلسه، معاونان تبلیغ شهرستانهای لرستان در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha