شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 975510
۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
مسابقات

حوزه/ بخشی از رقابت ۴۲۴ نفر در دو بخش خواهران و برادران در هشت رشته در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اصفهان خبر داد.

حمید بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اداره اوقاف استان اظهار کرد: امسال مفتخر هستیم چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی را در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی دو روز ۹ و ۱۰ شهریور ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود، بیان کرد: برای نخستین بار به دلیل شرایط خاص کرونایی، مسابقات قرآن کریم در دو بخش  خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، متسابقین در رشته های دعا خوانی، حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل و اذان به رقابت خواهند پرداخت با این تفاوت که در بخش خواهران، رشته اذان نداریم.

وی عنوان کرد: در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی اداره اوقاف اصفهان ۲۴۸ نفر در بخش برادران  و ۱۷۶ نفر در بخش خواهران  و در مجموع ۴۲۴ نفر از سراسر استان در حال رقابت با یکدیگر هستند.

بخشی اذعان کرد: به دلیل ممانعت از اذحام جمعیتی و مشکلات ناشی از کرونا، متسابقین  شهرستانی قرعه کشی شده اند و به صورت زمان بندی شده در محل مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود: طی این دو روز ۲۰ نفر از بهترین داوران قرآنی استانی، ۱۰نفر در بخش برادران و ۱۰ نفر در بخش خواهران؛ متسابقین را  ارزیابی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha