جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی به منظور تبیین سیاست‌ها و راهبردهای این مرکز و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل افکار و نظرات، با مدیران مدارس علمیه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی به منظور آگاهی بخشی و تبیین سیاست‌ها و راهبردهای مرکز با مدیران مدارس علمیه تبریز دیدار و گفت و کرد.

در این نشست ضمن تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی مرکز خدمات، برنامه‌های عملیاتی این مرکز در حوزه فرهنگی، سلامت، مسکن و واحد جذب منابع و خیرین ارائه شد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این نشست همکاری و همیاری مدیران و رابطان مدارس علمیه با مرکز خدمات را مهم ارزیابی کرد و هماهنگی آنان را در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف جز اولویت‌های کاری این مرکز دانست.

مدیران مدارس علمیه نیز ضمن تشکر از ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه‌های مرکز خدمات در سال‌های اخیر، بر گسترش برنامه‌های خانواده محور و برنامه‌های ویژه فرزندان تأکید کردند.

در ادامه به‌ منظور ارتباط بهتر بین مدارس و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، معرفی رابط فعال و نشست فصلی مدیران و مدیرکل مرکز تصویب شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha