یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 976040
۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
امام جمعه تبریز

حوزه/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ورود واکسن به کشور سرعت گرفته و امیدواریم تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد؛ امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنید، اظهار کرد: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید باید تزریق واکسن انجام شود.

عین اللهی ادامه داد: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌تواند از بیماری پیشگیری کند در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید صف تزریق واکسن و نارضایتی باشد، چون که ما باید به مردم احترام بگذاریم.

وی افزود: باید تا ۶ هفته دیگر خیلی تلاش کنیم، بر این اساس از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند؛ خیران و نهادها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریعتر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت اظهار کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رسالت خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه ای لازم را بیندیشند.

درخواست وزیر بهداشت از مردم | واکسن بزنید

 خیران و مردم آذربایجان شرقی همراهی خوبی در مقابله با کرونا دارند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند که قدردان این ایثارگری آنها هستیم. مردم هم از زمان آغاز شیوع کرونا همراهی خوبی داشتند به خصوص خیران در همه زمینه‌ها از جمله تهیه ماسک، مواد ضد عفونی، دستگاه اکسیژن ساز و موارد دیگر همت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اعلام آمادگی نسبت به در اختیار گذاشتن مدارس علوم دینی و مصلای اعظم امام خمینی تبریز برای تجهیز و سرعت بخشیدن به واکسینه گفت ؛ مردم بخاطر از دست دادن عزیزان خود دوران سختی را به جهت عاطفی سپری میکنند فلذا از وزیر محترم انتظار دارند تا روند واکسیناسیون با شتاب و سرعت بیشتری پیش ببرود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    می توانید اطمینان بدهید که بعد از دهه فجر دیگر نیازی به واکسن مجدد نیست ؟ همکاران شما می گفتند تاثیر واکسن موقتی و گویا حد اکثر ۶ ماهه است. هزینه های این چنینی برای مدت موقت! تازه آمار فوتیهای بعد از واکسن هم به اقرار آمار خودتان هزارانی است.