جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از حق طلبی  دست بر نداشت.  جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان حزب بعث در سالیان طولانی، از معظم له چهره ای ماندگار در احقاق الحق و ازهاق الباطل به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حضرت آیت اللّه نوری همدانی در پی ارتحال حضرت آیت الله  سید محمد سعید حکیم به این شرح است:
 متن پیام معظم له           
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین، زین العابدین(علیه السلام)، ارتحال عالم بزرگوار و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمد سعید حکیم  (رحمت الله علیه)که از خاندان بزرگ علم و فقاهت ، جهاد و شهادت  بودند، موجب تأثر و تأسف گردید.
 ایشان در کنار تالیف و تدریس معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) و تربیت طلاب علوم دینی هرگز از  حق طلبی  دست بر نداشت.  جهاد فی سبیل الله و تحمل زندان حزب بعث در سالیان طولانی،  از معظم له چهره ای ماندگار در احقاق الحق و ازهاق الباطل به یادگار گذاشت.
اینجانب  ارتحال این عالم ربانی را به محضر  حضرت ولی‌عصر (اروحنا له الفداء) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های‌ علمیه ‌نجف و قم، خاندان رفیع حکیم ، مخصوصاً فرزندان معزز ایشان، شاگردان و ارادتمندان آن فقید سعید تسلیت گفته و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
حسین نوری همدانی
۱۳شهریورماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha