یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بسته کمک معیشتی

حوزه/ در قالب طرح «شمیم حسینی» و با هدف کمک و دستگیری از اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا، دو هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح «شمیم حسینی» اظهار کرد: این طرح ویژه مواسات و کمک‌های مؤمنانه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، رأس ساعت ۱۰ صبح فردا در امامزاده یحیی (ع) سمنان اجرا می‌شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا و بر اساس تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در چند مرحله از محل‌های منطبق و کمک‌های خیران بسته‌های معیشتی و غذای گرم تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: در این مرحله نیز در قالب اجرای طرح شمیم حسینی دو هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی در این استان تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

وی گفت: یکی از آثار و برکات سنت حسنه وقف دستگیری و احسان بی‌منت است و خیران می‌توانند با در نظر گرفتن نیازهای روز جامعه نسبت به وقف بخشی از اموال خود با نیات منطبق بر این نیازها اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha