سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
موکب مشق احسان

حوزه/رئیس قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اجرای پویش ملی «مشق احسان»، گفت:این پویش با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش‌آموزان محروم استان در حال اجرا است.

حجت الاسلام سیدعبدالحمید خرم، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اقدامات این قرارگاه، اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام حسین (ع) طی سال‌های اخیر در جای جای استان نقش‌آفرینی چشمگیری کرده، به‌طوری که کنار در کادر درمان  از زمان شیوع کرونا و برای پیشگیری و مقابله حضور داشته و در کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، زلزله، سیل، توزیع بسته های معیشتی، ساخت و ساز و ... نقش‌آفرین بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از محور فعالیت‌های قرارگاه جهادی امام حسین (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک به نیازمندانی است که برای تهیه وسایل مدرسه فرزندان دچار مشکل هستند. با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و همچنین وضعیت بد اقتصادی، شرایط  حاکم کرونایی و نیز لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری  مبنی بر اجرای مواسات و همدلی که همه گروه های جهادی پای کار بیایند در حال فعالیت و گره گشایی هرچند کوچک، اما لذت بخش برای محرومان استان هستیم .

خرام بیان کرد: در همین راستا قرارگاه جهادی امام حسین (ع) استان با همکاری گروه جهادی امام علی (ع) و ستادکانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به راه اندازی موکب در قالب «مشق احسان» در نجف آباد یاسوج جنب مسجد این محله، برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز کرده است.

حجت الاسلام خرام در پایان از همه همشهریان عزیز و تمامی گروه‌های خیریه‌ و جهادی تقاضا کرد، که این موکب مشق احسان را که از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۱۷لغایت ۱۴۰۰/۷/۵دایر می باشد را در این امر خداپسندانه یاری کنند،تا  در اسرع وقت  لوازم التحریر خریداری شود و  در اختیار خانواده های نیازمند که  از قبل شناسایی شده قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha