چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نادیا صداقت، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: شهدا الگویی برای جوانان است. امروز در جبهه سلامت شاهد روحیات دفاع مقدسی از کادر درمانی و پزشکی هستیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس فرصت خوبی برای بازخوانی دوران طلایی از خودگذشتگی و تبیین نقش آفرینی زنان رزمنده و ایثارگر، مادران، همسران و دختران شهدا و جانباز است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس تنها یک محدود ۸ ساله نیست، بلکه گنجینه‌ای با ارزش از فداکاری و شهادت‌طلبی است.

صداقت از برگزاری نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در صورت مساعد بودن شرایط کرونایی خبر داد و گفت: در غیر این صورت این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جشنواره‌های اسوه‌های صبر و مقاومت در دو سطح شعر فارسی و بومی و داستان کوتاه با هدف شناسایی توانایی ادبی شاعران و نویسندگان هم‌استانی در حوزه زنان و مقاومت برگزار می‌شود.

صداقت خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان شهریور ماه به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha